Mocny Web

Jurorzy

Dekada

Comments Closed


Share this post

Udało się zebrać szanowne grono, które wkrótce zaduma się nad pracami, z których wybieramy najlepszą kreację dekady. Oto te nazwiska:

  • Jędrek Kostecki, freelancer, legenda
  • Marcin Talarek, Digital Creative, Scholz & Friends
  • Paweł Tomas, Deputy Creative Director, FireFly Creation
  • Dawid Szczepaniak, Creative Director, Pride & Glory Interactive
  • Bartek Rozbicki, Dyrektor kreatywny, Ars Thanea
  • Dominiki Cymer, Senior Art Director, Brain
  • Grzegorz Niepewny, freelancer, niepewny.com
  • Łukasz Twardowski, Dyrektor kreatywny, Cookie
  • Tomasz Michalik, Dyrektor kreatywny, Insignia
  • Wojtek Krosnowski, Dyrektor kreatywny, MRM Worldwide Polska
  • Mikołaj Sadowski, Dyrektor kreatywny, 180heartbeats
  • Wojtek Piotrowski, Dyrektor kreatywny, Juice
  • Marcin Maciończyk, Dyrektor kreatywny, OS3 Multimedia
  • Łukasz Knasiecki, Dyrektor artystyczny, Huncwot
  • Michał Kobierzewski, Creative Group Head, Artegence
  • Rafał Górski, Dyrektor kreatywny, Change Digital
  • Jacek Opaluch, Dyrektor Artystyczny, K2 Internet
  • Bartek Gołębiowski, Dyrektor kreatywny, GONG

Read more

Wybierzmy cyfrową kampanię dekady

Dekada

2 Comments


Share this post

Około 10 lat temu powstał serwis Mocny Web, którego ambicją była integracja powoli wykluwającej się polskiej branży ‘interactive’. Grupa ludzi zgromadzonych wokół tego miejsca w sieci była wtedy złożona z samouków, zapaleńców, którzy swoje nietypowe hobby krok po kroku przekuwali w zawodowe zajmowanie się webdesignem i kreacją na potrzeby internetu. Po kilku latach sam serwis zapadł w letargiczny sen, a współtworzących go ludzi wessał błyskawicznie rozwijający się rynek reklamy cyfrowej.

Cofnijmy się razem o te 10 lat i przypomnijmy sobie wspólnie co fajnego, kreatywnego, rewolucyjnego stworzyliśmy od 2000 do 2010. Bez zadęcia, bez wpisowych, statuetek, smsów i taniego poklasku. Taki wspólny spacerek w czasie.

Zgłoszenia

Do 20 Grudnia 27 Grudnia zgłaszajcie na adres dekada@mocnyweb.pl swoje typy do nominacji. Zależy nam żeby tych zgłoszeń było jak najwięcej – celem tej zabawy nie jest jedynie wybór najlepszych ale również zgromadzenie w jednym miejscu tego, co dobre w polskiej sieci.

Liczę na dużą pomoc. Sięgnijmy pamięcią te lata wstecz, odkurzmy zakurzone dyskietki z screenshotami, wyciągnijcie te layouty, printscreeny, screengraby.

Jury i zasady oceny

Postawmy sprawę jasno. To będzie zupełnie subiektywny i mało demokratyczny konkurs. Swoje typy wybierze jury składające się z 10-15 osób, których nazwiska w ciągu najbliższych kilku dni opublikujemy tutaj. Nie będzie głosowania internautów, nie będzie rozpatrywania reklamacji. Prac, które ewidentnie odstają od pewnego przeciętnego poziomu nie będziemy zgłaszać do nominacji.

Jest jedna kategoria, którą roboczo nazywamy “kampania” i to z niej będziemy wybierać najlepsze prace. Tak, walczyć będą ze sobą serwisy internetowe i bannery, kampanie mailingowe i filmy wirusowe. Dla wygody przeglądania prac wprowadziliśmy podział na kategorie ale (najprawdopodobniej) nie będą się one liczyły w ostatecznym rozrachunku.

10 najlepszych

Podobnie jak tutaj (bezpośrednia inspiracja) chcemy wybrać te 10 najlepszych kampanii. Co oznacza najlepszych? Takich, które najmocniej do nas trafiły, najbardziej poruszyły, takich które wspólnie uznamy za rewolucyjne.

Na początku stycznia ogłosimy wyniki.

Nie daj się prosić i pomóż, nawet jeżeli nie jesteś autorem zgłaszanej kampanii. Dajmy tym wszystkim dziełom jeszcze jedną szansę, powspominajmy, spójrzmy z perspektywy na własną pracę.

Pozdrawiam,

Bartek Gołębiowski

Read more